CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

ANAK MENAKAN YA..

ANAK MENAKAN YA..

lagu

nama

salji

Free Tail- Heart 1 Cursors at www.totallyfreecursors.com

Wednesday 14 December 2011

My Friend

sy ada banyak kwn.sy  seronk sngat sebb ada kawn.sy selalu terpikir.macm mana kalau orng tu x ada kawan.mestti bosan... kawn sy yng buat sy selalu ketawa.sy sayang kawn sy sebab mereka selalu main dengan sy dan selalu buat sy kettawa.settiap kali sy x keluar main.mesti saya akn kata dlam hati... boring nya x keluar main sebb kawn x ada.kalau saya ada kawn, baru sy x boring.haritu saya pernh p bercuti kt sebuah rumah banglo.sy bercutti dengn pengasuh saya dan kawan2 sy seronokkkk sangat. sebb wktu tu dk rumh bnglo dn banglonya pn cntik. dekt depn banglo tu ada laut.saya mndi depan laut tu dengan kawan saya.kami mandi malm2. best sangat.rasa macam nk p lagi lak.sebb tu la kalau orng ada kawn seronk.....

1 comments:

bidadari said...

i love u amirah hihihiii